6/10/09

Happy ending

Qui sóc jo? Jo sóc tots i cadascun dels personatges de totes les pel·lícules que he vist. Jo sóc de vegades escenes memorables com Gene Kelly cantant sota la pluja o Gloria Swanson baixant les escales de la seva mansió, però sovint només sóc algun pla seqüència mal rodat o una il·luminació mal plantejada. El llargmetratge de la meva vida té de moment un guió poc treballat, amb un elevat nombre de detalls que queden per a resoldre i una estructura irregular que grinyola per totes bandes, però que de moment no deixa entreveure el final, un ending que m'agradaria que fos com el de Sospechosos Habituales, o com el de Seven, o com el de Thelma&Louise, o com el de Cadena Perpetua, o com el d'American Beauty, dels millors que s'han fet mai. I com que somiar no costa res, faig com Jonathan Price a Brazil i em converteixo en tot allò que no sóc; en tots i cadascun dels personatges de totes les pel·lícules que he vist.

2 comentaris:

  1. Hombre yo te veo teniendo un final como Perdidos pero claro ahora no voy a desvelartelo, que soy Jacob y a ver si me vas a matar jajaja
    A mi también me gusta ser los protagonistas de las películas que veo, aunque no sé el motivo siempre me gustan más los malos...miento...a mi me gustan los mafiosos xDDD "Necesitáis personas como yo, que podáis señalar con el dedo y decir: ¡Ese es el malo! ¿y eso os convierte a vosotros en buenos? No, no sois buenos. Simplemente sabéis mentir,pero yo no tengo ese problema, yo siempre digo la verdad, ¡incluso cuando miento!"

    ResponElimina