11/2/09

Banalitats

El pes de sobre ja no el porto, l'he bescanviat al Mercat de Sant Antoni per quatre duros, un ceptre d'ottokar i un viatge low-cost a Sildàvia, tal com el pare em va recomanar. De moment tot ha acabat per tornar a començar, a pesar que no em sento descansat ni alleugerit ni més content que un altre jorn agafat a l'atzar.

Tot flueix sense dificultat, relliscant sobre la meva vida detalls que mai agafaré, com els gossos creuen que poden agafar l'ombra dels seus propietaris i no poden i segueixen intentant-ho i no es desesperen. De vegades penso si realment entenc. Si realment estic tan a dins com m'agradaria estar. Banalitats massa reals per ser-ho.


Sona de fons un garage rock qualsevol i el menjador sembla Lloret i he llogat 2 Leones i un Sheridan per passar el temps mentre espero res.

4 comentaris:

  1. Tinc l'honor de ser lo primer en comentar.
    Cañ dir que fa la pena lo bloc este pero que a la vegada m'alegro de que t'haigos afegit a la comunitat blocaire i que segur que fotras coses interessants.
    Enga mamonssete, esta nit festa.

    La Clotxa sempre serà millor, xo bueno...

    ResponElimina
  2. primer de tot, perquè sembla Lloret el menjador?
    el nostres sembla més... Andorra la Vella. La Marta i jo (sobretot jo) hem arrassat a les botigues.

    en segon lloc, dues renovacions en menys de 24 hores. Ves si escriurem un llibre ara! Encara et sortirà rentable això de tenir un blog.

    ResponElimina
  3. Molt bona l'estrena del blog. Textos de qualitat que exploten la teva vessant literària. Tu ves escribint que per Sant Jordi ja tenim llibre!;-)
    T'aniré seguint!

    ResponElimina
  4. joder... pk deixes fotolog??
    això és molt serio, té un caché molt alt. això vol dir que hauré d'escriure coses interessants i cultes com tu? que no podré fer el pagesot i l'imbècil en els postS?

    rggrrggr


    mua wonderwall**

    ResponElimina