16/2/09

Gargots

De tan en tan perdo l'ànima durant una estona i vacil·lo i em moc sense rumb aparent a través d'aquest espai-temps que m'ha estat donat i no trobo el moment per fer una llista d'allò que vull i tan sols m'invento quatre gargots malgirbats en un full en brut. Però de tan en tan aquesta ànima també la torno a trobar i aleshores puc empescar-me històries de la vida i guions de pel·lícules de baix pressupost i en un d'ells m'imagino un noi que ben bé podria ser interpretat per un Hirsch, un LeBeauf o, perquè no, un Jamie Bell qualsevol, i el que faria en aquell pla general de l'habitació seria colorejar quatre gargots malgirbats, aquells que m'invento quan perdo l'ànima durant una estona.

1 comentari:

  1. M'ha agradat, molt.

    Que perro! Vas anar a Oasis, i jo sense saber-ho! ja em donaràs més detalls en persona;P

    fins dilluns!!*

    ResponElimina